my 05 lr3
#92
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bbyer (05-09-2016)
#95
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bbyer (06-11-2016)
#97
#98
They were easy probly an hour just going normal pace, i did put a dab of never sieze on threads since the old ones looked like there was some corrosion
I used a universal spark pkug socket and 6" wobble extension , a few coils were tight clearance but they came out
Seemed best to unhook all coil plugs front to rear then replace the spark plugs rear to front
Pass side had to pull the maf and airbox lid and there is a breather thing on the valve cover, also helped to take the heater core hoses out of the front and rear mounts and put them onto the engine so the coils can clear and you can get the rachet in
The hardest is drivers rear but it will come out if you push on that heat shiel and wiggle the coil
I thought. About dielectric grease on the connections and the tops of the spark plugs but i did not have some handy
I used a universal spark pkug socket and 6" wobble extension , a few coils were tight clearance but they came out
Seemed best to unhook all coil plugs front to rear then replace the spark plugs rear to front
Pass side had to pull the maf and airbox lid and there is a breather thing on the valve cover, also helped to take the heater core hoses out of the front and rear mounts and put them onto the engine so the coils can clear and you can get the rachet in
The hardest is drivers rear but it will come out if you push on that heat shiel and wiggle the coil
I thought. About dielectric grease on the connections and the tops of the spark plugs but i did not have some handy
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bbyer (11-03-2017)
#100
Lr3 2008
Originalmente publicado por Yasser Iskandar
Meu nome é Yasser, sou do Brasil. Eu tenho um LR3 2008 ea bateria foi completamente descarregada ... oh o burro aki colocar o carregador de bateria para carregar, mas eu não vi que o carregador de bateria foi 110W e eu liguei no 220W que foi cerca de 10 seg.
Quando percebi que peguei a voltagem e coloquei apenas a bateria pra carregar ... carreguei os cabos e quando comecei encontrei a letra E no meu painel eo carro não solta a alavanca de câmbio e não liga. .. Eu tentei 3 queimadores fusíveis e eu mudei eles e mesmo assim não era a letra E do painel !!!!
Por favor, você poderia me ajudar com sua orientação e conhecimento.
Meu nome é Yasser, sou do Brasil. Eu tenho um LR3 2008 ea bateria foi completamente descarregada ... oh o burro aki colocar o carregador de bateria para carregar, mas eu não vi que o carregador de bateria foi 110W e eu liguei no 220W que foi cerca de 10 seg.
Quando percebi que peguei a voltagem e coloquei apenas a bateria pra carregar ... carreguei os cabos e quando comecei encontrei a letra E no meu painel eo carro não solta a alavanca de câmbio e não liga. .. Eu tentei 3 queimadores fusíveis e eu mudei eles e mesmo assim não era a letra E do painel !!!!
Por favor, você poderia me ajudar com sua orientação e conhecimento.